کسب درآمد از اینستاگرام

0
1
482
اینستاگرام

اینستاگرام (Instagram) یک برنامه موبایل است که در سال 2010 وارد بازار شد . افراد می توانند عکس هایشان را با دیگران که آنها را دنبال (Follow) کرده اند به اشتراک بگذارند ، عکس های دیگران رو لایک کنند و برایشان کامنت بنویسند. این شبکه اجتماعی بعد از تلگرام پر طرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است . 

در دنیای امروز برای رسیدن به یک کسب و کار موفق ، چیزی که مهم است راه رسیدن به مشتری است . اینستاگرام راهی رو برای رسیدن به مشتری فراهم می کند.

برای مثال یک کارآفرین جوان ساکن تهران ادعا میکند تمام سودش رو از طریق اینستاگرام بدست آورده است . کسب و کار او پخت شیرینی خانگی است و تنها راهی که توانسته است به مشتری های بلقوه برسد این شبکه اجتماعی است.

به نقل از این جوان : “من هر روز تقریبا 2 عکس از کیک هایی که درست میکنم را همراه با قیمتشان در این شبکه اجتماعی منتشر میکنم ، واکنشی که از طرف مردم میبینم فوق العاده است. افرادی که سفارش میدهند مشتریان من هستند و افرادی که سفارش نمیدهند باعث میشوند با تعریف هایشان در مورد کار من اشتیاق دیگران برای خرید دو چندان شود.”

بله ، یک شبکه اجتماعی چنین قدرتی در پولسازی دارد ؛ یک مثال دیگر شرکت تولید کننده واکس موی Villain است . این شرکت توانست با گرفتن عکس های زیبا از مدل های موی مردانه که توسط این واکس مو و آرایشگری که این واکس مو را توصیه میکند بتواند سیل عظیمی از تقاضا را برای این محصول دریافت کند . شرکت Villain در همین لحظه ای که این مطلب را میخوانید بیش از 150 هزار کاربر فعال در دنبال کننده هاش دارد که با اشتیاق عکس های جدید رو برای دوستاشون منتشر میکنند.

علاوه بر فروش محصولات خودتان ؛  شما می توانید از طریق تبلیغات محصولات  و یا صفحه های دیگران در پیج تان ، و یا گذاشتن عکس خوانندگان و هنرمندان در پیج تان درآمد کسب کنید . (البته به شرطی که پیج شما پرطرفدار باشد ! )

کسب درآمد از اینستاگرام

1- فروش پیج اینستاگرام :

در صورتی که شما پیچ با فالورر های زیادی داشته باشید می توانید پیج خود را به فروش برسانید . برای این کار کافیست که کلمه “خرید و فروش پیج اینستاگرام” یا “Buy And Sell Instagram Page” را در گوگل سرچ کنید . سایت های بسیاری آماده خرید پیج اینستاگرام شما هستند .

2- تبلیغات در پیچ خود :

در صورتی که پیج شما فالوور و لایک های زیادی داشته باشد ، میتوانید با پذیرش تبلیغات دیگران در پیج خود درآمد کسب کنید .

3- فروش محصول :

حتما در اینستاگرام پیج هایی را دیده اید که صاحبان آن ها مشغول به فروش محصولاتشان هستند . شما میتوانید در صورتی که محصولی ندارید با استفاده از ایـــــــــــــــــــــــــــــن سایت فروشگاه خود را طراحی کنید و در اینستاگرام به فروش محصولات بپردازید .

 

  • تلگرام

    کسب درآمد از تلگرام

    امروز میخواهیم برایتان آموزش کسب درآمد از تلگرام به روش مختلف را آموزش دهیم . در این پست ب…
  • کسب درآمد

    چرا باید از اینترنت درآمد کسب کنیم ؟

    سلام دوستان عزیز آیا می دانستید ثروتمند ترین فرد در دنیا از طریق کامپیوتر درآمد کسب کرده ا…
  • کسب درآمد از بنر

    کسب درآمد از هر کلیک در سایت

    با سلام خدمت شما بازدید کننده ی گرامی امروز میخواهم یک روش کسب درآمد جدید معرفی کنم که بیش…
  • افزایش اعضا کانال

    چگونه اعضای کانال خود را افزایش دهیم ؟

    همانطور که به شما قول داده بودیم ، آموزش چگونگی افزایش اعضای کانال را امروز قرار می دهیم .…
  • تلگرام

    کسب درآمد از تلگرام

    امروز میخواهیم برایتان آموزش کسب درآمد از تلگرام به روش مختلف را آموزش دهیم . در این پست ب…
  • کتاب

    کسب درآمد از فروش کتاب

    سلام به کاربران سایت فقط پول امروز با معرفی روش کسب درآمد جدید در خدمتتان هستیم . شما در ا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

1 × 2 =

بررسی کنید

چگونه بیت کوین استخراج کنیم ؟

حتما با ارز رمز گزاری شده بیت کوین آشنایی دارید . امروز میخواهم شما را با استخراج بیت کوین…