نماد اعتماد الکترونیکی

0
0
234
نماد اعتماد

بدست آوردن اعتماد کاربران ، دارای اهمیت زیادی برای سایت ها می باشد حال اگر این سایت یک فروشگاه اینترنتی باشد اهمیت این موضوع دو چندان می شود.

اگر یک فروشگاه اینترنتی توسط یک سازمان یا ارگانی تایید شود کاربران با آسودگی خاطر خرید خود را انجام می دهند و از در امان ماندن اطلاعات خود احساس امنیت بیشتری می کنند. در ایران این وظیفه بر عهده ” مرکز توسعه تجارت الکترونیکی” میباشد.این مرکز با اعطای نماد اعتماد الکترونیکی به یک فروشگاه اینترنتی،آن فروشگاه را تایید می کند.

ecommerce_thumb

نماد اعتماد الکترونیکی به منظور قانونمند کردن و سازماندهی فعالیت های کسب و کار اینترنتی می باشد.این نماد به شکل یک علامت، در بالای سایت های مورد تایید، قرار می گیرد.

نماد اعتماد الکترونیکی  به سه صورت به متقاضیان اعطا می شود.

نماد موقت: برای افزایش سرعت در اعطای نماد می باشد و به سایتی تعلق می گیرد که معیارهای اولیه برای ایجاد یک فروشگاه را داشته باشد.

نماد دائم یک ستاره:در این مرحله سایت مورد بررسی قرار می گیرد و اگر دارای  معیارهای مورد نظر باشد نماد دائم به آن تعلق می گیرد.

نماد دائم دو ستاره:برای دریافت این نماد علاوه بر معیار های قبلی،فروشگاه ملزم به نصب گواهی امنیت SSL  می باشد.

چگونه نماد اعتماد بگیریم ؟

گرفتن نماد اعتماد فقط برای وب سایت های فروشگاهی امکان پذیر است . برای گرفتن به وب سایت اِنماد مراجعه کرده و بر روی درخواست نماد کلیک کنید . در این فرایند نیاز است شما احراز هویت انجام دهید .

چه مدت زمانی طول می کشد که نماد اعتماد بگیریم ؟

اگر مدارکتان کامل باشد در کمتر از 1 ماه میتوانید نماد اعتماد بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × دو =

بررسی کنید

چگونه بیت کوین استخراج کنیم ؟

حتما با ارز رمز گزاری شده بیت کوین آشنایی دارید . امروز میخواهم شما را با استخراج بیت کوین…