سایت های اسکم

2
0
573
اسکم

سایت اسکم به سایت کلاهبردار یا سایتی که پرداختی ندارد گفته می شود. متاسفانه به دلیل نبود نظارت های لازم و وجود اسکریپت های ارزان قیمت ، رشد سایت های کلیکی به صورت قارچ گونه در حال افزایش می باشد و بدتر از آن ، آمار بالای سایت های کلاهبردار و اسکم نسبت به سایت های موفق می باشد. عامل دیگری وجود دارد که اگر از سوی کاربران رعایت شود باعث کاهش شدید سایت های اسکم خواهد شد و آن ارزش قائل شدن برای وقت و سرمایه خود می باشد . وقتی کاربران برای وقت و سرمایه ی خود اهمیت و ارزش قائل شوند براحتی فعالیت در هر سایتی را نمی پذیرند . به همین دلایل،کاربرانی که قصد فعالیت در این سایت ها را دارند باید با آگاهی کافی انتخاب خود را انجام دهند.

scam_or_legit

موارد زیر می تواند شما را در انتخاب یک سایت معتبر کمک کند:

1-داشتن انجمن:

حتما به سایتی که انجمن ندارد شک کنید . نبود انجمن یعنی جسم بدون روح . شما از طریق انجمن و ارتباط با دیگر کاربران به بسیاری از واقعیت ها پی خواهید برد مثلا متوجه خواهید شد پرداخت های اعلام شده از سوی سایت واقعی است یا خیر،چون اکثر کاربران ، دریافت های خود را در انجمن اعلام می کنند .

2-درآمد حاصل از کلیک ها قابل قبول باشد :

سایت های کلیکی که دارای تبلیغاتی با ارزش بیش از 5 سنت می باشند مشکوک به کلاهبرداری هستند.

3-گذاشتن قوانین سخت برای برداشت:

قوانینی که هدف از گذاشتن آن ها ، موفقیت سایت نمی باشد بلکه کاهش پرداخت ها می باشد . برای مثال حداقل پرداخت بالا باشد به طوری که چند ماه طول بکشد که شما اولین برداشت خود را انجام دهید.

4-اعتبار و قدمت سایت:

به سایت هایی که از تاریخ افتتاح آن ها چند هفته یا چند ماه بیشتر نگذشته است براحتی اعتماد نکنید چون بیشر سایت های اسکم از سایت های کم قدمت می باشند.

5-تعداد کاربران فعال سایت:

سایتی که دارای افراد آنلاین بیشتر باشد از اعتبار بالاتری برخوردار است . از انجمن و رنک سایت نیز می توان پی به فعال یا فعال نبودن کاربران سایت برد .

6-پرداخت های به وقت:

پرداخت های نامنظم و دیر به دیر ، نشان از مشکلات مالی یا کلاهبرداری سایت می باشد.

7-مراجعه به سایت های مانیتورینگ:

سایت هایی می باشند که سایت های کلیکی را زیر نظر دارند . شما در این سایت ها می توانید قبل از فعالیت بفهمید که سایت مد نظرتان اسکم می باشد یا نه.

8-استفاده از اسکریپت ارزان و دارای نقص :

معمولا سایت هایی که طراحی و ظاهر درست حسابی ندارند و به صورت حرفه طراحی نشده اند ، عمرشان کم است و درآینده احتمال اسکم شدنشان بیشتر است .

9-بسته شدن حساب کاربران بدون دلیل :

در صورتی که متوجه شدید سایتی ، بی دلیل حساب های کاربران را مسدود میکند احتمالا آن سایت به زودی اسکم خواهد شد .

10-فعال نبودن مدیر یا مدیران سایت در انجمن :

مدیران سایت های اسکم در انجمن سایت خود به سوالات و ابهامات کاربران پاسخی نمیدهند .

2 نظرات

  1. جلیل

    اسفند 14, 1394 در 12:53 ب.ظ

    بهار باکس – تئو باکس – میترا رنک – ستاره باکس – دیوید باکس(آریا باکس) – باکس14 – آر تر آر باکس – اولترا باکس -پارسی رنک کلاه بردار بوده و پرداخی ندارن شاید واریز خیلی کم بین 2000 الی 10000 تومن رو انجام بدن ولی وقتی به مبالغ بالا رسیدین پول شما رو میخورن و اکیدا توصیه میکنم توی سات های بالا سرمایه نزارین وگرنه پولتون برباد میره.

    پاسخ

  2. محمدحسین

    بهمن 12, 1394 در 3:30 ب.ظ

    سلام دوستان
    من تو یک سایت کلیکی عضو هستم به اسم پارت کلیک فکر کنم سایت خوبیه این لینک ورود به سایت
    پارت کلیک – تبلیغات کلیکی

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =

بررسی کنید

چگونه بیت کوین استخراج کنیم ؟

حتما با ارز رمز گزاری شده بیت کوین آشنایی دارید . امروز میخواهم شما را با استخراج بیت کوین…