با سلام و تشکر از مطالب خوبتون. خواستم ببینم هزینه ی اینترنت مصرفی پای خودمونه درسته ؟ با این اینترنت گرونی که ایران داره اصلا بصرفه در نمیاد . تازه برای آپلودهای حجیم باید از خودشون هاست بخری که دوباره باید پول بدی. این که همش شد ضرر . میشه توضیح بدید ممنون.
صوفی زاده
فروردین 10, 1399 در 7:50 ب.ظ
سلام. بنده تو بخش آموزش زبان کار میکنم. فرض کنید سه تا فایل آپلود کرده باشم .دانلود هر فایل باید به 1000 برسه یا اینکه مجموع سه تاشونم ملاکه؟
مدیر سایت
اردیبهشت 19, 1399 در 2:55 ق.ظ
سلام
برای هر فایل جدا حساب میشه .
علی
آذر 2, 1396 در 5:06 ق.ظ
با سلام و تشکر از مطالب خوبتون. خواستم ببینم هزینه ی اینترنت مصرفی پای خودمونه درسته ؟ با این اینترنت گرونی که ایران داره اصلا بصرفه در نمیاد . تازه برای آپلودهای حجیم باید از خودشون هاست بخری که دوباره باید پول بدی. این که همش شد ضرر . میشه توضیح بدید ممنون.
مدیر سایت
آذر 6, 1396 در 6:26 ب.ظ
سلام
بله درسته هزینه اینترنت با خودتون هست ولی شما میتوانید از سرور مجازی برای کاهش هزینه هاتون استفاده کنید .