کیف پول های بیت کوین

5
0
407
کیف پول بیت کوین

سلام دوستان

کیف پول بیت کوین چیست ؟ کیف پول بیت کوین به شما اجازه می دهد که با دنیا معامله کنید. به شما مالکیت آدرسهای بیت کوین را می دهد تا شما بتوانید از دیگر کاربران کوین دریافت کنید و به شما اجازه می دهد این کوین ها را بفرستید. دقیقا شبیه ایمیل، شما میتوانید وقتی Offline هستید بیت کوین دریافت کنید، و همه کیف پولها با هم سازگارند.

امروز انواع کیف پول های بیت کوینی را به شما معرفی خواهم کرد . این کیف پول ها بر 3 نوع کیف پول های تحت وب ، کیف پول های نرم افزاری، کیف پول های همراه تقسیم می شود که من در زیر هر کدام را توضیح می دهم و انتخاب با شماست !خوب پس حتما توصیه می کنم که این مطلب را به خوبی بخوانید .

Bitcoin_wallet

کیف پول های تحت وب :

کیف پول های تحت وب به شما اجازه می دهند که در هر مکانی با کمترین تلاش برای حفاظت از کیف پول خود از بیت کوین استفاده کنید. در هر صورت، شما باید سرویس کیف پول تحت وب خود را با مراقبت انتخاب کنید چون آن ها حافظ بیت کوین شما هستند.

1- سایت  Blockchain.info :

Blockchain.info یک کیف پول هیبریدی کاربر پسند است. این کیف پول می تواند یک نسخه رمزگذاری شده از کیف پول Online شما را ذخیره کند ولی رمزگشایی در مرورگر شما اتفاق می افتد. شما باید همیشه برای دلایل امنیتی از اضافات مرورگر و پشتیبان گیری ایمیل استفاده کنید.

2- سایت Coinbase :

Coinbase یک سرویس کیف پول تحت وب است که به این هدف که استفاده از آن آسان باشد بنا شده است. همچنین برنامه کاربردی کیف پول تحت وب برای اندروید، ابزارهای تجاری و انطباق با حساب های بانکی آمریکایی برای خرید و فروش بیت کوین ها را ارائه می دهد.

کیف پول های نرم افزاری :

کیف پول های نرم افزاری روی کامپیوتر شما نصب می شود.آن ها کنترل کامل کیف پولتان را به شما می دهند. شما موظف به گرفتن نسخه پشتیبان و حفاظت از پولتان هستید.

1- Bitcoin Core :

Bitcoin Core کلاینت اصلی بیت کوین است و ستون فقرات شبکه را می سازد. بالاترین سطح امنیت، حریم شخصی و پایداری را ارائه می دهد. هرچند ویژگی های کمتری دارد و مقدار زیادی فضا و حافظه اشغال می کند.

2- MultiBit :

MultiBit یک کلاینت کم حجم است که روی استفاده سریع و آسان تمرکز دارد. با شبکه همگام می شود و در کمتر از چند دقیقه آماده استفاده است. MultiBit همچنین از بسیاری از زبان ها از جمله پارسی پشتیبانی می کند. در نتیجه انتخاب خوبی برای کاربران غیر فنی است.

3- Armory:

Armory یک کلاینت پیشرفته بیت کوین است که روی Bitcoin Core اجرا می شود. ویژگی های آن را برای کاربران حرفه ای بیت کوین توسعه می دهد. ویژگی های پشتیبان گیری و رمزگذاری بسیاری را ارائه می دهد و اجازه می دهد روی کامپیوترهای Offline، یک Cold-Storage یا ذخیره سازی سرد امن انجام شود.

4- Electrum :

Electrum روی سرعت و ساده سازی همراه با استفاده کمتر از منابع تمرکز دارد. از سرور های راه دور استفاده می کند تا به بیشتر قسمت های پیچیده سیستم بیت کوین رسیدگی کند و به شما اجازه می دهد تا کیف پول خود را از راه یک عبارت محرمانه بازیابی کنید.

کیف پول های همراه :

کیف پول های همراه این امکان را به شما می دهد که بیت کوین را در جیب خود همراه داشته باشید. شما میتوانید کوین های خود را به راحتی مبادله کنید و در فروشگاههای فیزیکی توسط اسکن یک کد QR یا با استفاده از” NFC ” برای پرداخت فشار دهید و پرداخت کنید.

1- Bitcoin Wallet :

Bitcoin Wallet یک کلاینت کم حجم تلفن همراه برای اندروید وسیستم عامل BlackBerry است. این کلاینت نیازی به همراه داشتن سرویس Online برای کار کردن ندارد. با اسکن کد QR و NFC سازگار است.

  • استخراج بیت کوین

    چگونه بیت کوین استخراج کنیم ؟

    حتما با ارز رمز گزاری شده بیت کوین آشنایی دارید . امروز میخواهم شما را با استخراج بیت کوین…
  • بیت کوین

    بیت کوین چیست ؟

    معرفی بیت کوین : بیت کوین نوعی واحد پول دیجیتال با کاربردهای مشابه” پول بی پشتوانه&#…
  • بلاک چین

    آموزش عضویت در بانک Blockchain

    درباره سایت Blockchain : پس از معرفی بانک پرفکت مانی میخواهیم به معرفی یک بانک دیگر اینترن…
  • لایت کوین

    Litecoin چیست ؟

    سلام دوستان عزیز امروز میخواهم به معرفی یک واحد ارزی از خانواده کوین ها بپردازم . اسم این …
  • DogeCoin

    Dogecoin چیست ؟

    سلام به شما دوستان عزیز پس از معرفی ارز بیت کوین و لایت کوین ، امروز میخواهم یکی ارز های ج…
  • بیت کوین

    بیت کوین چیست ؟

    معرفی بیت کوین : بیت کوین نوعی واحد پول دیجیتال با کاربردهای مشابه” پول بی پشتوانه&#…

5 نظرات

  1. رامین

    آذر 23, 1397 در 8:57 ق.ظ

    خیلی ممنون از به اشتراک گذاری اطلاعات خودتون با دیگران. رامین

    پاسخ

  2. Soniya

    مرداد 8, 1396 در 7:15 ب.ظ

    اموزش .. کامل در مورد بیت کوین

    پاسخ

    • مدیر سایت

      مرداد 16, 1396 در 3:06 ب.ظ

      سلام
      به زودی قرار داده می شود .

      پاسخ

  3. امیر

    آذر 7, 1394 در 7:45 ب.ظ

    سلام دوستان به این سایت یک سری بزنید تجارت بیت کوین یا همون خرید و فروش

    ورود

    پاسخ

    • مدیر سایت

      آذر 7, 1394 در 10:16 ب.ظ

      سلام
      کدوم سایت ؟

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 + 18 =

بررسی کنید

چگونه بیت کوین استخراج کنیم ؟

حتما با ارز رمز گزاری شده بیت کوین آشنایی دارید . امروز میخواهم شما را با استخراج بیت کوین…